Průběžná soutěž Digineffu má v dubnu zvířata jako téma. Podívejme se, jak vypadalo pořadí 12.4., kdy jsem si balil fidlátka a chystal se na cestu do Japonska, kde s Ljubou fotíme zenové zahrady...

Na prvním místě byl Tygr od Ivana Dostála. Snímek má podmanivou světelnou atmosféru,je to téměř high key. Když se na něj díváme, zrovna slyšíme, že... nic neslyšíme, že se ten tygr plíží zářivou tmou a docela rád by nás chňapnul, kdybychom byli sýkorka nebo vrabec.


Napůl krajina, napůl zvířecí motiv – tak by se dal charakterizovat Neklid od Miloše Bučka. Je to příklad, kdy se nepřízeň světelných podmínek dá využít k vytvoření obrazového efektu. Mraky jsou až přezářené, louka na níž se koně pasou je skoro v siluetě. Má to náladu, situaci... Rozhodně zajímavá fotka.


Spolehlivě bodující autorka zde dokazuje, že opravdu vidí... Aniž by vypadla ze souvislostí svého rukopisu, ten ji často vede až k abstraktnímu vyjádření, zachytila životní situaci nepatrného tvorečka. Není to žádné senzační exotické zvíře, spíš naopak. Ale ta fotka vezme za srdce.


Také snímek Mystic, autor Eric Švec, je založen na zajímavé světelné atmosféře, podpořené zpracováním v počítači.


Dokonale zpracovaný nápad, tak se dá charakterizovat snímek Jejda, autor Pepa Malý. To nemá chybu, dá se říci; jedinou chybu udělal ten Ferina!


Tak to vypadalo na prvních místech 12. dubna. Soutěž pokračuje, zajímavých fotek přibývá, stojí za to se průběžně dívat, co jev galerii zvířat a zvířátek nového. Odkaz je zde.